مدیر درمانگاه فرهنگیـان خرم آباد گفت: بهره برداری از دندانپزشکی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان درمانگاه فرهنگیـان خرم آباد با 20 واحد فعال درون خدمت فرهنگیـان است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویـان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، بهره برداری از دندانپزشکی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان مدیر درمانگاه فرهنگیـان خرم آباد با بیـان اینکه ارائه خدمات درمانی مطلوب از اولویت های مـهم آموزش و پرورش استان از درمانگاه فرهنگیـان مـی باشد، افزود: دندانپزشکی، رادیوگرافی، پزشک عمومـی، دندانسازی، تنظیم خانواده، گوش و حلق و بینی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، پوست و مو، تخصص چشم، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و سونوگرافی هم اکنون از جمله واحدهای فعال درمانگاه فرهنگیـان است.

 

مجید بهاروند تعداد مراجعین بـه این درمانگاه درون سال گذشته را 130هزار و 360 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 71 هزار و 481 مراجعه کننده از فرهنگیـان و خانواده آنان بوده است.

 

وی تخفیف پزشکی بـه فرهنگیـان و دانش آموزان و توسعه کمـی و کیفی درمانگاه را از ویژگی های درمانگاه فرهنگیـان خرم آباد برشمرد و گفت: این مرکز درمانی با ارائه خدمات درمانی مطلوب بـه عنوان درمانگاه درجه یک از بین درمانگاه های فعال فرهنگیـان درون کشور حائز رتبه شده است.


انتهای پیـام. بهره برداری از دندانپزشکی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان . بهره برداری از دندانپزشکی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان




[درمانگاه فرهنگیـان خرم آباد، 20 واحد فعال دارد بهره برداری از دندانپزشکی آزمایشگاه درمانگاه فرهنگیان]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 18:21:00 +0000